جشن شکوفه های مدارس خارگ برگزار شد

صبح امروزمراسم جشن شکوفه ها با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ، سرپرست شهرداری خارگ و پرسنل روابط عمومی و مالی شهرداری همچنین معاون محترم اداره آموزش و پرورش و معاونت آموزشی برگزار گردید .

مراسم یاد شده  با حال و هوای شاد و مفرح با حضور شکوفه های دانش و خانواده هایشان در مدرسه شهید رزمجوبصورت مشترک با مدرسه شهداء در حضور معلمان و مربیان گرانقدر به همراه پخش سرودهای شاد گروه کودک برگزار شد .

ابتدا مراسم با تلاوت قرآن آغاز و غفاری ، مدیر مدرسه شهید رزمجو ضمن خوش آمد گویی به میهمانان ، خواستار تعامل هر چه بیشتر با مدارس از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر شدند .

شیخ زاده نیز با تبریک آغاز مهر فصل شروع مدارس به دانش آموزان اول ابتدایی وعرض خوش آمد به پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر از کمک های سال های قبل این ارگان قدردانی نموده و درخواست ادامه روند همکاری فی مابین را نمودند .

جناب آقای مجد معاون اداره آموزش و پرورش نیز ، ضمن عرض تبریک آغاز شروع فصل دانش اندوزی به دانش آموزان نونهال و معلمان و مدیران مدارس شهر برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند .

در پایان آقای وطن دوست رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خارگ این روز زیبا که برای همه ما یادآور خاطرات شیرین شروع مدرسه می باشد را گرامی داشته و برای  فرزندان شهر خارگ که همان آینده سازان و مجریان آبادی این مرز و بوم می باشند آرزوی بهروزی نمودند و همچنین در خصوص رفع مشکلات مدرسه از قبیل خرید و نصب تصفیه آب و ایجاد فضای سبز که در جلسه عنوان شد ، قول مساعد جهت همکاری دادند که در اسرع وقت این تاسیسات نصب و فضای سبز نیز در محوطه مدرسه ایجاد گردد .

در انتهای مراسم ، هدایایی به مناسبت جشن شکوفه ها که از جانب شهرداری و شورای اسلامی شهر تهیه شده بود توسط مسئولین و میهمانان

حاضر ، به دانش آموزان پایه اول اهدا گردید .

گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.