بهسازی استراحتگاه کارگران خدمات شهر شهرداری خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری خارگ : پس از بازدید شهردار خارگ از وضعیت اسکان کارکنان خدمات شهری شهرداری و لزوم اعمال برخی تعمیرات اساسی در این استراحتگاه ، با دستور اکید شهردار خارگ اقدامات عمرانی به منظور تغییرات زیربنایی و زیبنده کارگران خدوم خدمات شهر خارگ آغاز گردید .

شهردار خارگ اظهار داشت : خدمات شهر در صف اول جبهه خدمت رسانی به مردم قرار دارد و تلاش آنان در قالب پیک های بهداشت شهری است که نظافت و پاکیزگی شهر را تضمین می کند . متاسفانه وضعیت سکونت پرسنل زحمتکش خدمات شهر شهرداری  بعلت قدمت بالای ساختمان از کیفیت پایینی برخوردار بود و مشکلات عدیده ای را برای این عزیزان به همراه داشت .

شهردار خارگ افزود : بلافاصله پس از کارشناسی و برآورد محل ، تعمیرات اساسی توسط دفتر فنی مهندسی شهرداری شروع گردید. (اصلاح و نوسازی کامل سیستم برق ساختمان ، سرامیک کف و بدنه ، گچ کاری سقف و بدنه ، برچیدن درب و پنجره های فرسوده و جایگزنی آن با درب وپنجره فلزی طی مدت یکماه) در استراحتگاه کارگران خدمات شهر واقع در خیابان طالقانی اجرایی گردید .

مدیریت شهری خارگ تصریح کرد : درصدد آن هستیم تا در آغاز سال ۹۸ با اعمال تغییرات ساختاری در محوطه این ساختمان ، شرایط سکونت را به حالت مطلوب تغییر دهیم .

صفایی ؛ شهردار جزیره خارگ خاطرنشان کرد : شهرداری خارگ در سال ۹۷ توجه ویژه ایی به نوسازی اماکن حوزه شهرداری و همچنین مبلمان شهر خارگ داشت . احیای ساختمان گردشگری واقع در پارک ساحلی ، تجهیز سینما روباز پارک ساحلی ، اعمال تعمیرات اساسی در استراحتگاه کارگران خدمات شهر ، توسعه کافی شاپ پارک ساحلی و اقدامات ریز و درشت دیگر زیبایی جزیره خارگ را دو چندان کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.