مسابقه عکاسی حماسه حضور برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار جزیره خارگ از برگزاری مسابقه عکاسی حماسه حضور در بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

شهردار خارگ اذعان کرد : مردم ایثارگر و انقلابی جزیره خارگ همواره با هوشمندی خود در تمامی شرایط با حضور حداکثری ، همچون سدی از جنس اقتدار در برابر نفوذ دشمنان بوده اند و راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ماه به زیبایی جلوه گر این حماسه بزرگ در سطح جزیره است.

صفایی افزود : امسال نیز که با توجه خاص خداوند متعال و رهنمودهای کلیدی رهبر معظم انقلاب در آستانه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم ، با باور به حضور انقلابی مردم در ادامه ی ویژه برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ نسبت به برگزاری مسابقه عکاسی حماسه حضور اقدام نموده ایم.

شهردار خارگ با دعوت از مردم جهت شرکت در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن اضافه کرد: مسابقه عکاسی تحت عنوان حماسه حضور از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. شهروندان محترم می توانند آثار خود را با مضمون راهپیمایی ۲۲ بهمن جزیره خارگ ارسال نموده و از جوایز نفیس این مسابقه بهره مند شوند.

 

گزارش تصویری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.