افزایش تخصیص اعتبارات استانی به خارگ در آینده ایی نزدیک

شهردار خارگ تصریح کرد : در نشست امروز مدیریت شهری خارگ  با استاندار محترم بوشهر و معاون عمرانی ایشان ، دغدغه مدیریت شهری و شورا و لزوم به بار نشستن طرح جامع نیز به شخص استاندار منتقل شد و ایشان نیز با حساسیت بالایی پیگیر احقاق حقوق مردم جزیره مقاوم خارگ هستند .

شهردار خارگ در ادامه خاطرنشان کرد : دکتر ستوده معاون عمرانی استاندار نیز در این نشست حضور داشتند و روند اجرای طرح جامع را به اتفاق مدیریت شهری خارگ و اعضاء شورا در حضور استاندار محترم بوشهر بررسی نمودند .

عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ با بیان اینکه شهرداری و شورا تمام تلاش خود را در جهت به بار نشستن طرح مهم جامع شهر خارگ به کار گرفته ، گفت : امیدواریم با تعامل و درایتی ویژه ، امانتی را که به ما محول شده است را به سرمنزل مقصود برسانیم .

وی اذعان کرد : با رویکرد مثبت استاندار ومعاون ایشان بزودی اعتبارات خوبی نسیب خارگ خواهد شد که این امر در اتمام پروژه های عمرانی و شروع کردن پروژ ه های ریز و درشت در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی خارگ اتفاقی بزرگ است .

صفایی در پایان گفت : با همدلی و کار جهادی به حمد خداوند با اجرای طرح جامع شهری  و  اتفاقات نیک دیگر ، شهرخارگ را با ضرباهنگ سریعتری در مسیر آبادانی و عزت قرار می دهیم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.