بازدید شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر از آخرین روند اجرایی پروژه های شهرداری

عصر دیروز مورخ  ۹۶/۱۱/۲۴ سه شنبه ، شهردار خارگ با همراهی اعضاء شورای اسلامی شهر از آخرین روند اجرایی پروژه های شهرداری بازدید بعمل آوردند .

این بازدید به منظور اطلاع از آخرین وضعیت اجرایی ساخت آبنما ، آسفالت معابر و همچنین اصلاح کانیوو و سنگ جداول و دیگر پروژه های که در نقاط مختلف شهر توسط واحد عمران شهرداری بصورت روزانه در حال انجام است ، صورت گرفت .

دکتر باقری از کارنامه برجای مانده شهرداری در مدت کوتاه تصدی شهردار و تلاش و کوشش بی وقفه پرسنل که تغییرات اساسی در فعالیت های شهرداری و برایند آن پیشرفت و تعالی شهر داشته اند ابراز رضایت نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند .

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ افزود : خوشبختانه مجموعه شهرداری و شورا نقش پر رنگی را در مقوله افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمران شهری خارگ در ۳۹ مین سالگرد پیروزی انقلاب در سال ۱۳۹۶ داشته و این روند ، آینده روشنی را برای خارگ ترسیم می نماید .

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز اظهار داشت : بی شک همت و حمیت کارکنان عامل اصلی موفقیت مجموعه شهرداری بوده و این مهم بدون داشتن برنامه ریزی و بهره گیری از کارگروهی و ثبات قدم در رسیدن به هدف اصلی که همانا خوشنودی و رضایت شهروندان است محقق نمی شد.

در ۳۹مین سالگرد  پیروزی انقلاب شهرداری خارگ با افتتاح و کلنگ زنی پروژه های خود به بخشی از اهداف پیش بینی شده رسیده و در اندیشه آن است تا عملکرد خود را نزد ولی نعمتانش بهبود بخشیده و رتبه جزیره خارگ را در مقوله های رفاه شهروندی ، ارتقا زیرساختها و .. به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.