آغاز به کار شهرداری خارگ با خط مشی نو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : صبح امروز شنبه مورخ ۹۷/۱/۱۹ مجموعه شهرداری خارگ آغاز به کار خود را با برگزاری جلسه تخصصی با موضوع بررسی فعالیتهای سال گذشته ، برطرف نمودن نواقص موجود در کار واحدهای مختلف و استارت قوی جهت اجرای پروژه های عمرانی در سال جدید برگزار گردید .

در این جلسه که به مدیریت عبدالحمید صفایی در دفتر ایشان برگزار گردید ، مدیر و مهندسین واحد عمران ، مدیر واحد مالی ، مدیر حراست ، مدیر ذیحسابی حضور داشته و هر کدام گزارش کاملی از اقدامات خود در سال گذشته را عنوان کرده و درخواست واحد خود را جهت رفع کاستی های موجود به منظور بالا بردن راندمان کاری به شهردار اعلام نمودند .

شهردار خارگ پس از استماع گزارش مدیران واحد ها با تبریک آغاز سال نو که به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده ، تاکید نمودند کما فی السابق و البته با توجه خاص در تمامی خریدهای شهرداری ، خرید کالای ایرانی با کیفیت بالا و استاندارد را مد نظر قرار دهند .

ایشان در ادامه اذعان کردند با توجه به افزایش چشمگیر اعتبارات استانی و تعریف نمودن پروژه های ضروری و زیرساختی جهت اجرا در سال جدید می بایست تمامی پروژه های در دست اقدام با کیفیت مطلوب و مورد تایید دستگاه نظارت تا پایان تیر ماه به پایان رسیده تا بدین واسطه اعتبارات جدید استانی را جهت شروع پروژه های نو جذب نمائیم .

ایشان از مجموعه واحد عمران خود با تاکید ویژه درخواست نمودند با توجه به پایان تعطیلات نوروزی فوراً نسبت به فعال نمودن پروژه آبنمای موزیکال ، موزائیک فرش پیاده رو خیابان طالقانی و تعویض و نوسازی جداول سطح شهر اقدام نمایند .

وی همچنین در خصوص واحد مالی و ذیحسابی خواستار ارائه گزارش عملکردی مکتوب سال ۱۳۹۶ شد و برنامه های سال جاری واحد های مالی در سال آتی را خواستار شدند .

در پایان جلسه ، شهردار با تقدیر از زحمات و تلاش پرسنل شهرداری در سال ۱۳۹۶ آرزوی موفقیت در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت برتر در سال ۱۳۹۷ را نمودند و از مدیران خود خواستند که با بهره وری مطلوب از نیروی های تحت نظرشان خدمات و کارایی شهرداری را در خور شأن مردم خارگ ارتقاء بخشند .

عصر روز یکشنبه نیز شهردار خارگ به همراه اعضاء شورای شهر ، معاون و مدیران مجموعه شهرداری از روند اجرایی پروژه ها و همچنین معابر و گذرهای سطح شهر و فضای سبز جزیره دیدن کرده و برنامه ریزی جهت اجراء پروژه های جدید و مورد نیاز شهر و همچنین اجرای آسفالت و روکش چند خیابان و معبر و روشنایی معابر را نیز در دستور کار قرار دادند .

گفتنی است قبل از برگزاری این جلسه ، شهردار خارگ ، در جلسه ایی با مدیر امور اداری شهرداری ، رعایت نظم و انضباط اداری و لزوم تکریم بیشتر ارباب رجوع تاکید نمودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.