تجلیل امام جمعه ، اعضای هیئت امنا و جامعه اهل سنت از شهردار خارگ

تجلیل امام جمعه اهل سنت واعضای هیئت امنای مسجد اهل سنت از شهردار خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : امام جمعه ،هیئت امناء مسجد اهل سنت از شهردار خارگ تقدیر بعمل آوردند .

جمعی از معتمدین جامعه اهل سنت با حضور در جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر و اهدا تندیس به شهردار خارگ از وی بواسطه ی خدمات ارزنده و همت و تلاش در جهت آبادانی خارگ تجلیل بعمل آوردند .

امام جمعه اهل سنت در سخنانی با عرض خداقوت به مدیریت شهری خارگ ، ثبات قدم کنونی مجموعه خدمت رسان شهرداری را ستودند و عملکرد نیک امروز را ثمره دلاوری کارکنان خدوم شهرداری با مدیریت و راهبری شهردار محترم دانستند .

جمعی از معتمدین جامعه اهل سنت در پیامی خطاب به شهردار خارگ افزودند : مردم فهیم و قدرشناس جزیره خارگ طی مدت حضور شما بعنوان شهردار ، شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی و توسعه پرشتاب این شهر هستند. اگر حضرتعالی با شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی مدیریت شهری را در خارگ پذیرفتید اما خداونـد را شــاکریم که با درایـت، تدبــیر و اقدامات متفکرانه شما شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهر بوده و هستیم و توسعه فرهنگی و آبادانی این جزیره میسر نمی گشت مگر به همت والای شما شهردار محترم و سخت کوش ، درود بر اندیشه و همت بلندتان .

در ادامه جلسه عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز با تقدیر از جامعه اهل سنت ، از ایشان بواسطه محبت و دلگرمیشان تقدیر کرد و حضور ایشان در جلسه را باعث افتخار خود و مجموعه شهرداری دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.