پیام شهردار خارگ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام شهردار خارگ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ طی پیامی فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ

سوم خرداد یادآور رشادت ها ،استقامت واز جان گذشتگی مردان و زنان خودباور و خداباوری است که با تکیه بر ایمان و اراده راسخ خود و هدایتهای روشنگر امام خمینی(ره) دشمن متجاوز را از خرمشهر قهرمان به بیرون راندند و با این حماسه آفرینی یکی از شیرین ترین خاطرات دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران و جنگ هشت ساله را رقم زدند.

حماسه سوم خرداد را می توان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها و دستاوردها در میان روزهای دفاع مقدس برشمرد و اگر بخواهیم از آثار دفاع مقدس محافظت و به نسل های آینده منتقل کنیم باید حماسه آزاد سازی خرمشهر را به نحو شایسته ای برای نسل جوان تبیین کنیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات بیت المقدس و امام شهیدان، سالروز این نصر بزرگ الهی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ملت سرافراز ایران خصوصا مردم همیشه در صحنه جزیره خارگ ، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات همگان در مسیر پاسداشت از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.