بازدید شهردار جزیره خارگ از فعالیت های عمرانی شهرداری

بازدید شهردار جزیره خارگ از فعالیت های عمرانی شهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی؛ شهردار جزیره خارگ به همراه مدیر واحد حراست ، مدیر واحد موتوری ، سرپرست و کارکنان واحد عمران، طی بازدید امروز صبح خود از پروژه های عمرانی شهرداری ، فعالیت های اخیر این مجموعه را رصد نموده و نقطه نظرات و راهنمایی لارم را به عوامل عمرانی مجموعه منتقل کرد.
در این بازدید آخرین وضعیت جانمایی مجموعه جدید بازی پلی اتیلن در محل پارک ساحلی و جایگزینی با مجموعه کنونی که هم اکنون در این فضا قرار دارد مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه شهردار خارگ از روند پیشرقت پروژه آتش نشانی بازدید به عمل آورد.

همچنین در ادامه بازدید امروز ، استراحتگاه کارگران واحد خدمات شهر شهرداری نیز توسط مدیریت شهری خارگ مورد ارزیابی قرار گرفت. عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ در حاشیه این بازدید با اشاره به مراحل پایانی عملیات اجرایی این ساختمان اذعان کرد : تکریم قشر کارگر در مجموعه شهرداری خارگ همواره به عنوان رسالتی حائز اهمیت بوده است. از این رو رسیدگی به امور معیشتی ایشان را در دستور کار خود قرار دادیم و پس از بررسی های صورت گرفته برآن شدیم تا محل اسکان کارگران زحمتکش خدمات شهر شهرداری را بهسازی نمائیم. به لطف خدا با روند سریع و مناسب اجرای پروژه بهسازی این استراحتگاه ، این زحمتکشان به زودی می توانند با آسودگی خاطر نسبت به امورات معیشتی خود ، به انجام وظیفه و خدمت رسانی شایسته به شهروندان بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.