پیگیری آخرین وضعیت مشکل تردد بین جزیره در دیدار شهردار خارگ با استاندار بوشهر

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : دیدار شهردار خارگ با استاندار بوشهردر حاشیه بازدیداز منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ومذاکره پیرامون حل معضل تردد مردم جزیره خارگ برگزار گردید .

در این دیدار که در حاشیه همایش شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر صورت پذیرفت شهردار خارگ فرصت را غنیمت شمرده و پیرامون مشکلات تردد جزیره و خرید شناور دریایی با استاندار بوشهر به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار که پیرو نشست اخیر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خارگ با استاندار بوشهر صورت پذیرفت ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن تشریح وضعیت و ارائه گزارش  در خصوص پیگیری انجام گرفته  پیرامون خرید کشتی و اخذتسهیلات ازطریق سازمان شهرداریهاو اداره بندر  به جناب استاندار مقرر شد جلسه ای مشترک دردفتر استاندار با حضور شهردارواعضای  شورای شهر و مدیرکل بنادر تشکیل ودرخصوص چگونگی ونحوه اعطا تسهیلات به بخش خصوصی یا شهرداری جهت خریدکشتی مذاکره و تصمیم گیری شود  .

مدیریت شهری خارگ با تاکید بر اهمیت برطرف سازی معضل تردد مردم جزیره خارگ  اذعان کرد : پس از جلسه ای که به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر خارگ با استاندار بوشهر در ابتدای سال جاری برگزار شد ، نشستی ویژه ای را در خصوص مشکلات تردد با مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان برگزار کردیم. بررسی جوانب و تحلیل راهکارهایی که در این جلسه صورت گرفت به هم افزایی منتج شد تا بتوان با بکارگیری همه ی ظرفیت های موجود ، موانع و مشکلات چندین ساله مردم شریف جزیره خارگ در حوزه تردد را از پیش رو برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *