مشکل آبرسانی با تانکر سطح شهر خارگ مرتفع می گردد

تلاش مجموعه شهرداری در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارک

در خصوص مشکلات چند روزه آبرسانی به عموم شهروندان خارگ ، به اطلاع همشهریان عزیز می رساند تنها تانکر بنز  ۱۰ هزار لیتری واحد آبرسانی از دیماه سال گذشته بدلیل فرسودگی دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات اساسی در خارج از جزیره داشت که با هماهنگی شهردار وقت ، سال گذشته جهت تعمیر به خارج از جزیره فرستاده شد اما به دلایل مختلف از جمله عدم پرداخت هزینه ها تعمیرات به اتمام نرسید .

در دوره سرپرستی آقای رضائی با پیگیری مجدانه همچنین تأمین اعتبار مورد نیاز و پرداخت هزینه های تعمیرات اساسی ، تانکر فوق بصورت کامل بازسازی شده و هفته آینده به جزیره بازگشته و مشکل آبرسانی با تانکر به شهروندان حل خواهد شد.

گفتنی است در همین مدت با توجه به ضرورت مسئله آبرسانی در فصل تابستان یکدستگاه شاسی کامیون ۶ تن نیز خریداری و با تغییر کاربری مجهز به تانکر آب ۶ هزار لیتری شده که این خودرو نیز بمنظور خدمات رسانی مطلوب به ناوگان موتوری شهرداری خارگ اضافه شده وبزودی در اختیار واحد آبرسانی قرار خواهد گرفت .

در پایان از صبر و شکیبایی مردم شریف خارگ در مدت نبود تانکر آب و کندی در خدمات رسانی در این حوزه کمال تشکر را داریم . مزید استحضار واحد آبرسانی شهرداری

در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی و رفع مشکلات شهروندان میباشد .

شماره تماس پرسنل واحد آبرسانی جهت پیگیری :

آقای بویری : ۰۹۱۷۱۷۰۷۹۲۱

آقای صفوی : ۰۹۱۷۱۷۳۷۵۰۶

آقای ثنائی : ۰۹۱۸۷۳۸۳۵۹۹

تلفن شهری واحد آبرسانی : ۳۳۸۲۲۷۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *