فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد برتمامی مسلمانان جهان تسلیت باد.

سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵خردادتسلیت باد

به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ

فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد برتمامی مسلمانان جهان تسلیت باد.

رحلت بزرگترین، تاثیرگذارترین و تاریخ ساز ترین فرد در تاریخ ایران اسلامی که در طول زندگی‌اش حماسه عزت، شرف و استقلال را ماندگار کرد هرگز از اذهان عمومی و حتی نسل‌های آینده پاک نخواهد شد. ایشان با عروج ملکوتیشان دردی جانکاه بر دل و جان تمام مردم جهان و کشور عزیزمان نشانده که در وصف این ارتحال زبان‌ها قاصر است. زیرا امام خمینی(ره) به عنوان بزرگ پرچمدار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضتی جاودان را در سطح جهان برقرار کرد.          قیام ۱۵خرداد که موجبات تزلزل پایه های رژیم سلطنتی را فراهم کرد در سایه تلاش‌های مجدانه امام خمینی  ( ره) رخ داد به طوری که این قیام و نهضت نقطه‌ای عطف در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود. 

ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ۱۴خردادماه سالروز رحلت بنیان‌گذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدای قیام ۱۵ خرداد،همچنین ضمن دعوت از همه همشهریان جهت شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ، امیدواریم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) در راستای اعتلاء و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *