پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ؛ شعیب بحرینی ، شهردار خارگ  با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را به محضر رهبر معظم انقلاب ، ملت شهید پرور ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و ولایتمدار جزیره خارگ تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال»

بار دیگر بهار، فصل تازگی، طراوت و نو شدن از راه رسید و به عنوان نشانه‌ای از عظمت و قدرت پروردگار، زیبایی‌های عالم هستی و اسرار شگفت انگیز و قابل تأمل خلقت را با تحول حیات به تصویر کشید.
بدون شک تقارن بهار طبیعت همراه آواز هزار دستان و ماه مهمانی خدا بهترین فرصت جهت زدودن دل از زنگار مادیات و خدمت به خلق الله است.

در سالی که گذشت پروردگار متعال فرصتی ارزانی داشت تا در مسیر ایجاد رفاه شهروندان و توسعه و آبادانی شهر گام برداشته و امیدوارم در سال پیش رو شرائطی پیش بیاید تا اقدامات بهتر و موثرتر در راستای رفع مشکلات و بهبود امکانات زیر ساختی ورفاهی برای شهروندان عزیز انجام پذیرد.

به امید آنکه درسایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان ، سال نو در شهری با اخلاق تر، توسعه یافته تر، آباد تراز امروز به استقبال بهار بنشینیم، و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

اینجانب ضمن تبریک حلول سال نو ، ازدرگاه خداوند منان برای تمامی شهروندان ، سالـی خوش و سرشار از معنویـت ، مملـو از رحمت و برکت الهی همراه با دلـی روشن ، لبـی خندان توام با سلامتی ، شادکامی ، سعادت و موفقیت آرزومندم.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.