شهردارخارگ خبر داد : عیدی همه پرسنل و بازنشستگان پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، شعیب بحرینی طی این خبر ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان و بازنشستگان شهرداری بیان داشت: خوشبختانه عیدی این عزیزان درموعد مقرر پرداخت شد تا با خیالی آسوده تر به استقبال بهار بروند.

وی با اعلام اینکه” تا چند روز دیگر حقوق اسفندماه و سایر مطالبات نیز واریز می شود”، گفت: خوشبختانه شهرداری خارگ نیز از نیروهای بسیار خدوم و متعهد برخوردار بوده و هست، چه عزیزانی که بازنشسته شده اند و چه همکارانی که مشغول به کار هستند. خداوند را شاکریم که شرمنده شان نشدیم و توانستیم با پرداخت های به موقع، خستگی یکسال را از تن‌شان بیرون کنیم.

شهردار خارگ، همچنین خاطرنشان کرد: برکسی پوشیده نیست که شهرها بدون وجود کارکنان دلسوز و پرتلاش شهرداری ها، رنگ و رویی ندارند و به عبارتی شهرها زیباییشان را مدیون شهرداری هستند. بنابراین ضروریست تا در تصمیم گیری های بالادستی برای بهبود معیشت این عزیزان توجهات بیشتری مبذول شود.

وی درپایان ضمن تقدیر مجدد از خدمات پرسنل شهرداری خارگ، ابراز امیدواری کرد، سال ۱۴۰۳ برای همه آحاد جامعه به ویژه نیروهای شهرداری ها، سرشار از خیر و برکت و رفع مشکلات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.