در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری: عملیات آسفالت خیابان طالقانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : مهندس شعیب بحرینی شهردار خارگ بهمراه رئیس شورای اسلامی شهر خارگ ، دکتر لطف اله علی پور از روند اجرای عملیات آسفالت خیابان طالقانی؛ در راستای طرح بهسازی معابر سطح شهر، افزایش رفاه حال شهروندان، تسهیل و تسریع در تردد شهروندان و همچنین با هدف ترمیم خیابانهای مواصلاتی اصلی و مناسب‌سازی محیط شهری، بازدید و سرکشی نمودند.

دکتر لطف اله علی پور ، رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این بازدید، آسفالت را مطالبه اصلی مردم از مدیریت شهری دانست و گفت: از آغاز فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر خارگ مطالبه اصلی مردم از خادمان خود در شورا بهبود آسفالت معابر شهری بود که تحقق این مطالبه به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن تاکید بر اجرای هر چه سریعتر و رعایت دقت عمل در اجرای این پروژه ها افزود : آسفالت ریزی ، لکه گیری و بهسازی معابر و محلات از اهم برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ در حوزه عمرانی و خدماتی می باشد .

شهردار خارگ با اشاره بر ضرورت رسیدگی و ساماندهی برخی از معابر این شهر افزود: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت برخی از معابر و خیابان های سطح شهر به دلیل فرسودگی آسفالت، زیر ساخت های غیر اصولی و… نیاز به توجه جدی دارد تا به استانداردهای مطلوب در این زمینه برسد.

وی به اهتمام مجموعه شهرداری خارگ در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم در این زمینه، خاطر نشان کرد: این شهرداری در ادامه بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری و در راستای سهولت تردد خودروها، تسهیل در رفت و آمد و به منظور جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای عملیات آسفالت و روکش، بهسازی و لکه گیری وضعیت آسفالت معابر سطح شهر به عنوان یکی از اولویتهای مهم در عملیاتهای اجرایی و عمرانی با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.