به مناسبت چهارمین نکوداشت روز خارگ برگزار گردید : تئاتر خیابانی میر مهنا / اجرای گروه موسیقی نو نوا

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ در شامگاه دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ و مقارن با  هفته فرهنگی روز خارگ ، برنامه تئاتر خیابانی قیام میر مهنا بر علیه استعمار هلند در محل میدان امام خمینی (ره) شهر خارگ  و اجرای گروه موسیقی نو نوا در محل سینما صدف خارگ برگزار شد.

شعیب بحرینی/ شهردار خارگ در این خصوص افزود : هنر نمایش در شناخت تاریخ ارزشمند این جزیره به شهروندان تاثیر بسزایی دارد و برای پشتیبانی از این هنر تاثیر گذار تمام تلاش خود را می کنیم.

 شهردار خارگ در ادامه از همه عوامل و دست اندرکاران که در جهت برگزاری این مراسم تلاش نمودند قدردانی کرد و گفت : به جرات می توان گفت مهمترین عامل جذابیت جزیره خارگ  مردمان آن هستند . مردمانی خوب ، فرهیخته ، مشارکت جو ، ورزشکار ، هنرمند و ویژگیهایی که برای پویایی یک شهر موثر است در مردمان این جزیره  وجود دارد .

وی افزود : وظیفه داریم در کنار فعالیت های عمرانی شهر ، به مهمترین مقوله که برمی گردد به حوزه فعالیت های اجتماعی فرهنگی شهر ، توجه ویژه داشته باشیم و در طول مدتی که بنده توفیق خدمتگزاری داشته ام سعی کردیم سطح کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی هنری ورزشی و اجتماعی را افزایش دهیم .

شایان ذکر است برنامه های چهارمین نکوداشت روز خارگ از تاریخ ۱۳تا ۱۹ دی ماه در خارگ برگزار گردید.

گزارش تصویری اجرای گروه موسیقی نو نوا / عکاس : مرتضی زنگنه

 

گزارش تصویری  تئاتر خیابانی قیام میر مهنا بر علیه استعمار هلند / عکاس : مرتضی زنگنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *