پیام تبریک شهردار خارگ در گرامیداشت هفته بسیج

شهردار خارگ در پیامی، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و بسیج را مبدأ رویدادهای بزرگ کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خارگ، متن پیام مهندس شعیب بحرینی به شرح زیر است:

بسیج تفکری است برآمده از اصل وحدت و یکپارچگی مسلمین در اسلام است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس آن شکل گرفت و توانست با شکست طاغوت نظامی را بنیان گذارد که مردم عهده‌دار نقش اصلی آن هستند.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با درایت خود در صدور فرمان تشکیل بسیج، نه تنها مردم ایران را به گرد یک پرچم اعتقادی گرد آورد، بلکه به آزادگان و مسلمین جهان نشان داد در پرتو وحدت و انسجام  و هدایت و رهبری جامع  و کلمه واحد الله ، می‌توان مقابل هر ظالم و ستم‌پیشه‌ای ایستاد و با آزادگی حق خود را طلب نمود.

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی گواه آن است که بسیج و تفکر جهادی همواره مبدأ رویدادهایی بزرگ و به ظاهر محال در عرصه‌های گوناگون و کسب موفقیت‌هایی عظیم بوده که همواره دشمنان و بدخواهان این نظام و مردم را متحیر ساخته است.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریادل به ویژه بسیجیان جزیره مقاوم خارگ ، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی طبق منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم شریف ایران زمین را از ایزد منان مسئلت دارم .
شعیب بحرینی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.