پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ،شعیب بحرینی شهردار خارگ در پیامی سالروز ولادت ام المصائب،پیام آور قیام عظیم عاشورا حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.متن پیام به شرح ذیل است:

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری ، پیام آور حماسه خونین کربلا حضرت زینب  (س)، به نام روز پرستار در تقویم رسمی ایران اسلامی ، بیانگر اهمیت و جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس است.

پرستاری ، به عنوان حرفه ای انسان دوستانه ، همواره با عطوفت و صبوری عجین بوده و براین اساس ، تلاش پرستاران  در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی مجدد آنان یقینا رضایت پروردگار قادر و متعال را به دنبال دارد از ارزشی بس والا برخوردار است.

امروزه نیز پرستاران ایران اسلامی نمونه‌ای از صبر و فداکاری را در مسیر نظام سلامت کشور به نمایش گذاشته‌اند و با تقدیم ده ها شهید مدافع و خادم سلامت در این راه به عنوان ستون اصلی بهداشت و درمان محسوب شده که زحمات و خدمات شبانه‌روزی این قشر زحمتکش و فداکار بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت ، میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب(س)  و روز پرستار را به محضر تمامی پرستاران پر تلاش تبریک عرض می نمایم  و توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.