به مناسبت روز آتش نشان انجام شد / گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شهرداری خارگ، امروز هفتم مهرماه مصادف با روز آتش نشان، خانم دکتر گیوی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ، شهردار و جمعی از مسئولان شهرداری خارگ، با حضور در شرکت پایانه های نفتی از پرسنل واحد آتش نشانی این مجموعه قدردانی بعمل آوردند.

شعیب بحرینی شهردار خارگ دراین آئین، ضمن تبریک و خداقوت به این کارکنان گفت: آتش نشانی از مشاغل زیبا و پرهیجانی است که فقط متخصصان و توانمندان ورزیده، صبور و شجاع می توانند پا به این عرصه بگذارند.

وی افزود: آتش نشانی شغل بسیار حساس و پراسترس و درعین حال بسیار مقدس و شیرین است. آتش نشانان در حریق ها و حوادث ناگوار طبیعی از جان و مال و اموال مردم حراست و از بروز اتفاقات بیشتر جلوگیری می کنند.

بحرینی تصریح کرد: شرکت پایانه ها از دیرباز تکیه گاه مطمئنی برای مردم بوده اند، آن هم قبل از اینکه شهرداری آتش نشانی داشته باشد. شهرداری خارگ اکنون دارای واحد آتش نشانی است اما به لحاظ اینکه ساختارش تکمیل نشده، اتش نشانی شرکت پایانه های نفتی پشتیبان و کمک کننده خوبی است.

خانم گیوی رئیس کمیسیون فرهنگی نیز ضمن تبریک این روز خطاب به پرسنل اتش نشانی گفت: من هم به نمایندگی از شهروندان بابت همه زحمت ها و سال ها فداکاری شما تشکر می کنم.

همچنین لازم می دانم تا دراین فرصت بابت احیانابی مهری ها و کم لطفی های گاه و بیگاه که در حوادث به شما می شود دلجویی کنم. به هرحال درزمان وقوع حوادث شرایط خاص است و آسیب دیدگان شرایط روحی خوبی ندارند وممکن است گاها” با شماخوب برخورد نشود، بنابراین وظیفه خود می دانیم از همه شما عزیزان قدردانی کنیم.

مسئول آتش نشانی شرکت پایانه های نفتی نیز ضمن تقدیر متقابل از اقدام به موقع و انگیزه بخش تیم شهرداری بیان داشت: از دیرباز پایانه ها کمک کننده بوده اند و در سوانح و حوادث سعی کردند که به موقع حضور پیدا کنند و در اطفا حریق ها مشارکت داشته باشند.

گفتنی است: خودروهای آتش نشانی شرکت پایانه ها، گروه پدافند هوایی و شهرداری به مناسبت روز آتش نشانی به دور میدان اصلی شهر، رژه خودرویی اجرا کردند.

    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *