شهردار خارگ خبر داد: از سرگیری عملیات ساخت پارک آبی گردشگری، آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ،شعیب بحرینی شهردار خارگ از شروع فعالیت یکی از پروژه های برزمین مانده این شهر خبر داد.

شهردار خارگ افزود :چند سالی است که ساخت پارک آبی گردشگری خارگ متوقف شده بود که خوشبختانه طی روزهای اخیر، این قطار خدمت به حرکت درآمد. وی در باره علت مسکوت ماندن ساخت این فضای تفریحی در زمان اولیه، توضیح داد:

پارک آبی گردشگری از جمله پروژه هایی است که در دوره قبل، ساخت و سازش دریک مقطعی شروع شد و در بخش هایی نیز پیشرفت فیزیکی داشت اما به دلیل عدم امکان تخصیص اعتبار کافی به آن متوقف شد که اکنون در این دوره از مدیریت شهری مجددا عملیات ساخت آن شروع شده است.

وی افزود: خوشبختانه درحال حاضر با اختصاص اعتبارازمحل اعتبارات تملک دارایی و تعیین پیمانکار، طی فرایند مناقصه در سامانه تدارک دولت، این بخش از وظایف مدیریت شهری در حال انجام می باشد.

بحرینی همچنین با بیان اینکه” پارک آبی گردشگری در حاشیه ساحل بنا نهاده شده است”، تصریح کرد: شهروندان و گردشگران شهر خارگ، پس از تکمیل این پارک دیدنی، می توانند اوقات مفرحی را در این مکان تجربه نمایند.

وی پیرامون روند اجرای این بنا نیز گفت: پایه های روشنایی نصب شده، انشعابات برق درحال انجام است و طی روزهای آینده محوطه سازی آن نیز شروع خواهد شد. شهردار خارگ یادآورشد: بدون شک پارک آبی گردشگری آخرین خدمت شهرداری نخواهد بود و به یاری خداوند جهت رفاه حال شهروندان، سایر پروژه های نیمه کاره نیز یکی پس از دیگری فعال و به بهره برداری خواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *