پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، لطف اله علی پور رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد :

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء

روز پزشک یادآور فداکاری و ایمان است. در روزهایی مقدس و نه چندان دور بسیاری از دانشجویان رشته پزشکی و پزشکان دست از تحصیل و کار کشیدند و پای در جبهه های جنگ گذاشتند و بسیاری از آنها حین طبابت به شهادت رسیدند. اما این پایان راه و رسم قسم خوردگان سپید پوش جامعه ی پزشکی میهنمان نبود، در بحبوحه ی روزهای سخت مبارزه مردم کشورمان با بیماری کرونا بازهم پزشکان و جامعه بهداشت و درمان بودند که لباس رزم پوشیدند و درصف اول خدمت به مردم ایستادند و جان نثاری کردند.

به هر گوشه ی تاریخ بنگریم ردی از ایثار این بزرگ مردان و زنان کشورمان را خواهیم دید. آنان که طبابت را با عشق و ایمان آمیخته اند و ماحصل آن را در جان بیماران جاری می کنند.

امروز که دشمن سعی در ناامید کردن نخبگان کشور دارد باید قدردان زحمات این قشر فداکار جامعه بود و کار آن ها را ارج نهاد . علی پور در پایان گفت : به همراه همکارانم بعنوان نماینده مردم شریف خارگ از زحمات پزشکان پرتلاش جزیره خارگ قدردانی می کنیم و برای این سپید جامگان از خود گذشته ی میهنمان آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی راداریم. وی در ادامه یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت.

لطف اله علی پور

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *