بازدید جناب آقای دکتر جمیری نماینده محترم بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی از وضعیت پروژه های سطح شهر خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ؛ روز جمعه ۲۷ و شنبه ۲۸ مرداد مردم ،شهر و مسئولین خارگ میزبان آقای دکتر جمیری نماینده محترم بوشهر ، گناوه ، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی بودند.
یکی از برنامه های دکتر جمیری بازدید و نظارت میدانی از وضعیت پروژه های سطح شهر خارگ بود.
بحرینی شهردار خارگ در خصوص پروژه پارک سرپوشیده که مدتهاست غیر فعال می باشد ، گفت: پس از ماه ها طولانی شدن و تکرار فرآیند انجام تشریفات مناقصه در سامانه ستاد از طرف بنیاد مسکن ، خوشبختانه چند روز پیش پیمانکار انتخاب و قرارداد این پیمان امضاء گردید. و به زودی عملیات تکمیل پروژه آغاز خواهد شد.
نماینده محترم مجلس پس از بازدید از سایر اقدامات عمرانی سطح شهر، ضمن خداقوت و آرزوی توفیق برای همه ی عوامل و دست اندر کاران مجموعه ی شهری که موجبات رفاه شهروندان عزیز خارگی را فراهم می آورند ، تاکید نمودند : سعی شود با دقت و سرعت لازم اعتبارات در مسیر رفع محرومیتها و خواسته های به حق خارگیان عزیز ، هزینه شود .
ایشان همچنین اضافه کردند ، ما در برابر مردم بابت مسولیتی که ُپذیرفته ایم ، می بایست پاسخگو باشیم . قطعا رضایت مردم رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.