پیام تبریک شهردار خارگ به مناسب عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی ، هنری و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی شهردار خارگ به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی به این شرح صادر کرد .

الحمدلله علی ما هدینا و له الشکر علی ما اولینا

سلام علیکم
دیگر بار و با طلوع هلال فطر، سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه دار را با قلب های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست ، از هر کوی و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عید غفران فراخواند.
خوشا به حال آنان که با تکیه بر رنگین کمان باران رحمت الهی نظاره گر شادمانی همسفران خویش به وادی الرحمه هستند و برای فردای خویش، توشه ارزشمند جود خداوندی را ذخیره نموده اند.

خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستانش سر به سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم.
معبودا! خاضعانه از آن جلال کبریایی و ذات بی انتهایت مسئلت داریم که حال عبادت و شب زنده داری را درکویر تشنه بندگی ات جاودانه سازی تا شکوفه های نیایش در آن سر برآورد و دلهای مشغول به امور دنیوی ما را از شوره زار تباهی نجات دهد.
ضمن تبریک و تهنیت حلول ماه شوال و عید سعید فطر، از درگاه خداوند کریم، اعتلا و پیشگامی شهر و دیارمان ، جزیره خارگ و میهن عزیز اسلامی و صحت و سلامت همه همشهریان و هم میهمان بزرگوار را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

شعیب بحرینی شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.