پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت ولادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ،شعیب بحرینی شهردار خارگ با صدور پیامی ولادت حضرت امام علی علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت.در متن پیام  آمده است :

فرارسیدن ۱۳رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می کنم .
بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام(ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند .

همچنین برخود لازم می دانم روز پدر را صمیمانه به همه پدران فداکار این مرز و بوم تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان، امید است در پرتو عنایت خداوند متعال همواره سربلند و تندرست باشند .

باشد که خداوند منان به برکت این ایام فرخنده مارا همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد. تا بتوانیم تقوی، عدالت پیشگی و اخلاق آن بزرگوار را در گفتار و اعمالمان دنبال نماییم.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.