شهردار خارگ : عملیات رنگ آمیزی جداول بلوارها در سطح شهر آغاز شد /تجهیزات خدمات شهری افزایش یافت

زیباسازی فضای شهری با رنگ آمیزی جداول

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ از رنگ آمیزی جداول سطح شهر خبر داد و افزود با توجه به عوامل فیزیکی و محیطی و از بین رفتن رنگ جداول اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول در سطح منطقه آغاز شده است.

وی افزود: در راستای فضاسازی مناسب شهری طرح شست و شو ، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول شهر شروع شده است و در سطح منطقه اجرا خواهد شد

ایشان همچنین با اشاره به این که هدف ایجاد چهره متناسب با شهرنشینی، تزئینات شهری، حفظ زیبایی و مبلمان شهری است، افزود: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی جداول در معابر اصلی و فرعی شده است.

شعب بحرینی ، شهردار خارگ با بیان این که رسیدگی به جلوه های هنری و رفع آلودگی های بصری علاوه بر ایجاد زیبایی های دیداری موجب تأمین آرامش روحی و روانی شهروندان می شود.

وی در خاتمه با تأکید بر لزوم حفظ سیمای شهری اذعان داشت: در اجرای این عملیات توجه به کیفیت و ماندگاری موارد استفاده شده امری مهم و ضروری است، امیدواریم این بتوانیم اقدامات لازم را جهت زیباسازی سطح شهر انجام دهیم و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.