پیام مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در پیامی ضمن تبریک به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی فردا فراخواندند.
در این پیام که به مناسبت ۱۳ آبانماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز صادر شده، آمده است:
۱٣ آبان در تاریخ معاصر ایران یکی از روزهای مهم آشکار کننده دست پنهان استکبار به شمار می‌رود. حضور شوم استکبار در ایران عزیز مملو از خیانت به منافع ملی این سرزمین بوده و ملت ما این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد.
امسال در حالی به برگزاری مراسم “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی“ نزدیک می‌شویم که آمریکا این مصداق استکبار جهانی راهبرد اختلاف و تفرقه در کشور را در دستور کار خود قرار داده است.
در شرایط حساس کنونی که تهدیدها و هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان علیه ایران وجود دارد همه باید در راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان تکلیفی دینی و انقلابی و یک ضرورت تاریخی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و برائت و انزجار از استکبار جهانی، شرکت کنیم.
بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ضمن گرامیداشت این روز و نثار بهترین درودها به روح بلند امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ۱٣ آبان، همه همشهریان بصیر و محترم را به حضور پرشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی این روز ملی دعوت می‌نمایند.”
لطف اله علی پور رئیس شورای اسلامی شهر خارگ                           شعیب بحرینی شهردار جزیره خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.