پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی 

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

 

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، لطف اله علی پور رئیس شورای اسلامی و شعیب بحرینی شهردار این شهر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریکی صادر کردند.

متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

*اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود.(امام خمینی (ره))*

 

آزادگان نشان دادند مردانی بودند که در نبرد با دشمنان از همه چیزشان گذشتند؛ جوانی‌شان را در زندان‌های بعثی گذراندند و روزهای سخت را به امید دیدن مادر و فرزند و برادر و خواهرشان گذراندند.

 

پایداری میهن اسلامی، مدیون خون‏های پاکی است که بر خاک وطن ریخت و مرزها را ثابت کرد و در کنار این جانفشانی، صبر و تحمل سختی‏های دوران جانکاه اسارت، توسط آزادگان غیور، امنیت همیشگی را به ارمغان آورد.

 

 

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت این غرورآفرین به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و ماندگار در دفتر زرّین و پر از افتخار وحماسه ثبت شده است.

در این میان مردم شهید پرور این جزیره مقاوم که به تعداد روز های جنگ آماج حملات رژیم بعثی عراق قرار گرفت در همه جبهه ها از غرب گرفته تا جنوب و از کوهستان تا دریا جانانه مقاومت کرد و در این راه شهدا و جانبازانی را تقدیم این انقلاب نمود که یاد و خاطره ایشان و همچنین رزمندگان و آزادگان ایران اسلامی و خاصه رزمندگان و آزادگان خارگ را گرامی میداریم و ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تقدیر از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز میهن عزیز اسلامیمان ایران موفقیت و تندرستی آزادگان سرفراز خارگ و خانواده معظم ایشان را در تمام مراحل زندگی به ویژه خدمت به نظام جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

 

لطف اله علی پور/ شعیب بحرینی

رییس شورای اسلامی شهر/ شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.