نشست شهردار خارگ با مدیر موسسه مکتب فرهاد.

نشست شهردار خارگ با مدیر موسسه مکتب فرهاد.

 

به گزارش روابط عمومی ، آمور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ در نشست مشترک با مدیر موسسه مکتب فرهاد در روند فعالیت های این کتابخانه قرار گرفت.

شعیب بحرینی شهردار خارگ در این نشست گفت : توجه به آموزش و به ویژه تربیت کودکان به صورت علمی بر پایه اصول روانشناسی بسیار اهمیت داشته و همین موضوع باعث جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در آینده فرزندان و جامعه خواهد شد.

شهردار خارگ ضمن اشاره به وضعیت زندگی و تربیتی کودکان گفت : امروزه با گسترش فضای مجازی سبک زندگی و تربیتی فرزندان بسیار تغییر کرده و در کنار ظرفیت بسیار غنی این فضاها تهدیداتی نیز وجود دارد که بایست هوشمندانه و علمی با آن برخورد کرد.

شهردار خارگ نقش کتابخانه ها و مراکز فرهنگی را در رشد و تربیت فرزندان بسیار با اهمیت دانست و گفت : توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه به ویژه کودکان ضروری و مهم است و تلفیق آن با تربیت فرزندان با اهداف و متد علمی روانشناسی کاری هنرمندانه است که این امر در کتابخانه مکتب فرهاد به خوبی در حال انجام بوده و شهرداری نیز در اجرای برنامه های خود ضمن حمایت از این کتابخانه از ظرفیت آن نیز بهره‌مند خواهد شد .

 

 

در ادامه این نشست بهروز خواجه عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خارگ نیز ضمن تاکید بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی گفت : رویکرد شورای اسلامی شهر همواره بر انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هدفمند با اهداف فرهنگی ، اجتماعی و تربیتی جامعه بوده و در این راستا از این قبیل فعالیت ها نیز حمایت بعمل می آید.

 

خانم دلاوری مدیر موسسه مکتب فرهاد نیز در ابتدای این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت ها و اهداف موسسه گفت : کتابخانه مکتب فرهاد با هدف آموزش کودکان بر پایه علم روانشناسی تاسیس شده و اولین کتابخانه از ۵ کتابخانه مکتب فرهاد در خارگ به بهره برداری رسیده است.

 

دلاوری در ادامه با اشاره به کتابهای موجود در کتابخانه گفت : این کتاب‌ها به صورت گزینشی و مبتنی بر اصول و اهداف علم روانشناسی انتخاب می‌گردد و خیرین این حوزه نیز با دریافت لیست کتابهای مورد تایید این کتابخانه می‌توانند نسبت به تهیه و اهدا آن اقدام نمایند .

 

 

مدیر کتابخانه مکتب فرهاد در پایان ضمن تقدیر از حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ از این کتابخانه گفت : قطعا با حمایت مردم و مسئولان میتوان قدم های محکم و هدفمندی را در تربیت کودکان و جامعه آینده برداشت.

 

در پایان این دیدار شهردار خارگ با اهدا لوحی از مدیران و اعضا کتابخانه مکتب فرهاد تقدیر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.