پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان.

پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان.

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی شهردار ، با صدور پیامی عید سعید قربان را به مسلمانان بویژه ملت ایران اسلامی و مردم شریف جزیره مقاوم خارگ تبریک گفت.

 

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

 

بسمه تعالی

 

 

عید سعید قربان، فرصت بزرگ خداوند به اشرف مخلوقات برای رهایی از تعلقات است و این زمینه فراهم نمی شود مگر با جهاد نفس، ایثار و احسان در مسیر تعالی انسانیت و خدمت صادقانه به بشریت.

عید سعید قربان؛ عید تزکیه، ذبح نفس و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست. عید بخشش گناهان و مغفرت الهی، همدلی، همراهی و رها شدن است. عید قربان، یادآور آزمایش سخت و سنگین الهی از حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) و دستور ذبح حضرت اسماعیل(ع) است که برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش را نوید می دهد. این عید، قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حادثه منا، فرارسیدن عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و متدین و ایثارگر جزیره مقاوم خارگ تبریک عرض نموده، از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی مسئلت می نمایم.

 

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.