*خلاصه مباحث و تصمیم گیری در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر*

خلاصه مباحث و تصمیم گیری در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، کمیسیون عمران با حضور شهردار، اعضای کمیسیون عمران و مدیر واحد عمران شهرداری تشکیل جلسه داد .

علی پور رئیس کمسیون عمران شورای شهر خارگ در جلسه شورای شهر با مدیریت شهری اعلام کرد : اولویت انجام پروژه های شاخص شهرداری خارگ بخصوص پارک آبی گردشگری و شهربازی سرپوشیده جز مواردیست که شورای شهر بصورت مستمر پیگیر آن است همچنین سرعت بخشی به ترمیم و اصلاح کوچه ها و خیابان های شهر بخصوص خیابان طالقانی و معابری که تردد بیشتری دارند ضروریست . وی تاکید کرد بررسی برنامه های عمرانی سال و نحوه تامین بودجه درکنار اولویت بندی انجام کارها با مطالعه دقیق و کارشناسی و دوراندیشی و نیاز سنجی صورت گیرد.

بحرینی شهردار خارگ در این جلسه گفت:

از بدو ورود به مجموعه شهرداری پیشنهاد ساماندهی،تعریض و زیباسازی کوچه ها و معابر به عنوان اصلی ترین و اولین معبری که عموم شهروندان با آن در ارتباط هستند ، در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و خوشبختانه شورای ششم نیز از آن استقبال و حمایت نمود.

بحرینی در ادامه با اشاره به ادامه پروژه ساماندهی کوچه ها و معابر گفت : در بررسی های صورت گرفته و درخواست بانیان حسینه ملاح زاده واقع در میدان امام خمینی (ره) ، مقدمات پروژه اصلاح و ترمیم این کوچه انجام گرفته و امیدواریم تا پیش از ماه محرم که بسیاری از دسته جات و عموم مردم عزادار و عاشقان اهل بیت در این معبر تردد دارند به بهره برداری برسد.

 بحرینی در ادامه افزود : پروژه ساماندهی، زیباسازی و ترمیم خیابان هوا دریا یکی از پروژه هایی است که بعد از اتمام عملیات زیباسازی خیابان امام خمینی در دستور کار این شهرداری قرار خواهد گرفت .

وطن دوست عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این جلسه از شهردار خواست تا پروژه های محوری در اولویت قرار گیرد.

 وطن دوست در ادامه بر لزوم بررسی سرعت گیر ها و اینکه اجرای استاندارد آن ها در نظر گرفته شود تاکید کرد.

 سمیه گیوی عضو دیگر شورا در پایان افزود : روکش آسفالت خیابان طالقانی ، بازسازی زمین چمن پارک ساحلی و بهسازی کوچه ۱۷ شهریور در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.