به همت شهرداری و شورا کارگاه تخصصی آموزش قرآن کریم در شهر خارگ برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش قرآن کریم در خارگ به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر داد.
شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ با بیان اهمیت بهره مندی آحاد جامعه از آموزه های قرآن کریم افزود : در کلام با ارزش پیامبر عظیم الشان اسلام؛ حضرت محمد مصطفی (س) ، یادگیری قرآن کریم و آموزش آن مایه شفا و سعادت انسان است.لذا بر همه مسلمانان واجب است تا در جهت تقرب به خداوند به کلام باریتعالی در قرآن کریم متوسل شوند.
وی افزود: از این رو با برنامه ریزی انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، با حضور یکی از اساتید برجسته کشور ، کارگاه آموزشی قرآن کریم در سه سطح حرفه ای ، مبتدی و خواهران آغاز گردیده و تا ۲۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن در ماه مبارک رمضان نیز همه روزه برگزار می گردد.
شهردار خارگ با دعوت از علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه آموزشی و بهره مندی از برکات آن تصریح کرد: این کارآگاه در شاخه های روخوانی ، مفاهیم قرآن ، ترجمه ، تجوید و صوت و لحن برگزار شده است که امیدواریم نتیجه آن موجب تعالی سطح یادگیری و توانمندسازی شهروندان گرامی در بهره مندی از آموزه ها و مفاهیم قرآن کریم ، درک و شناخت کلام خداوند ، بهره مندی از آن در سطوح اجتماعی و زندگی و اشاعه و آموزش آن به دیگر آحاد جامعه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.