جایگزینی درختان کنوکارپوس خیابان امام خمینی(ره) با نهال های مثمر مرکبات

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ از جایگزینی درختان کنوکارپوس با نهال‌های مثمر و مرکبات در خیابان امام خمینی(ره) شهر خارگ خبر داد.

شهردار خارگ با اعلام این خبر اذعان کرد:درخت موجب رویش زندگی طبیعی شهری است که علاوه بر اجر معنوی موجب تصفیه هوا و کاهش آلودگی‌هایی که متأسفانه به‌صورت فزاینده‌ای با توجه به گسترش صنایع آلاینده محیط‌زیست که در حال افزایش هستند، خواهد شد.

بحرینی افزود: درختان کنوکارپوس خیابان امام خمینی(ره) به دلیل آسیب‌های مختلف زیست محیطی در محیط شهری و همچنین شرایط ناخوشایندی که برای شهروندان و وسایل نقلیه ایشان در پیاده رو و خیابان ها ایجاد کرده بود و سبب تخریب پیاده روها و نفوذ و ایجاد مشکل در تاسیسات زیربنایی منازل گردیده بود ، حذف گشته و درختان مثمر و مرکبات جایگزین آنها شدند.

مدیریت شهری خارگ تصریح کرد: خوشبختانه این اقدام مورد رضایت همشهریان گرامی قرار گرفته است،لذا از ایشان تقاضا داریم تا با همکاری با مجموعه شهرداری ، ما را در حفظ ، نگهداشت و ثمردهی این درختان یاری سازند و با دغدغه مندی نسبت به اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست همیار شهرداری خارگ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.