شهردار خارگ از تعریض کوچه حسینیه اعظم خارگ خبر داد

اقدام شهرداری و شورای شهر خارگ در راستای رفع معضل دیرینه یکی از معابر پرتردد شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ از تعریض کوچه حسینیه اعظم شهر خارگ خبر داد.

شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود: تعریض معابر شهری از شاخصه های اساسی توسعه کالبدی شهر به شمار می آید ، از این رو با هدف ساماندهی به فضای عمومی شهر و ارتقای سطح زیر ساخت ها و با در نظرگیری مقوله القای نظم مدیریتی در زمینه شهرسازی ، بازگشایی معابر و اجرای تعریضات در شهر خارگ به عنوان یک هدف و رویه در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

وی افزود: به همین منظور ، با توجه به مشکلات دیرینه معبر کوچه حسینیه اعظم که با توجه به پرتردد بودن این کوچه و خیابان امام خمینی به ویژه در ایام محرم و صفر و برگزاری مراسمات و محدودیت دسترسی آن و همینطور انباشت زباله و پسماند در زمین های پیرامونی که موجبات آلودگی بهداشتی و نارضایتی ساکنین محترم را فراهم آورده بود ، ضمن پاکسازی ، پروژه تعریض و بازگشایی این معبر در دستور کار قرار گرفت که به امید خدا انجام آن اقدام مهم و ماندگاری خواهد بود.

شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ تصریح کرد: سیاست اجرایی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ در تملک املاک معارض و تعریض معابر، دفع مشکلات گلوگاه های ترافیکی، ایجاد معابر با عرض بیشتر ، تسهیل در فرآیند عبور و مرور و کسب رضایت شهروندان شریف جزیره خارگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.