شهردار خارگ: تکریم و توجه به نیازهای قشر خدوم کارگران سرلوحه امور شهرداری خارگ است/تهیه لباس های یکپارچه سازمانی برای کارکنان واحد‌های موتوری ، تاسیسات ، فضای سبز ، حراست و خدمات شهر شهرداری

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ از تهیه لباس های اختصاصی و یکپارچه سازمانی کارکنان واحد‌های موتوری ، تاسیسات ، فضای سبز ، حراست و خدمات شهر شهرداری خبر داد.

شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود : کارگران به مثابه پیشانی خدمت مجموعه شهرداری هستند و توجه به آسایش این قشر به واقع به معنای سرمایه گذاری در جهت آبادانی شهر است. مضاف بر این همواره تکریم و توجه به منزلت پرسنل شهرداری به ویژه قشر زحمتکش کارگر در سرلوحه امور شهرداری خارگ قرار دارد.
وی افزود: باور بنده این است اگر تلاش و خدمتی را امروز در شهر شاهد هستیم نتیجه تلاش شبانه روزی و مجدانه تمامی بدنه مدیریت شهری است که در این بین نقش کارکنان پرتلاش واحدهای خدماتی ، تاسیساتی ، عملیاتی و حراستی بسیار پررنگ است.
بحرینی؛ شهردار جزیره خارگ افزود: در راستای نظم بخشیدن بیش از پیش و آراستگی تلاشگران عرصه خدمات شهری، با تهیه البسه اختصاصی ، کارکنان محترم واحدهای موتوری ، تاسیسات ، فضای سبز ، حراست و خدمات شهری ، به لباس های نو و یکپارچه سازمانی ملبس شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *