شهردار خارگ: اسکله صیادی خارگ ساماندهی می شود

در نشست صمیمانه مدیر عامل و عضو تعاونی صیادی خارگ با شهردار خارگ مطرح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری خارگ ، در نشستی که صبح امروز در شهرداری خارگ برگزار شد ، مدیر عامل تعاونی صیادی خارگ ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در حوزه جامعه صیادی اظهار داشت : جامعه صیادی خارگ با حدود ۳۵۰ عضو مستقیم و غیر مستقیم یکی از تعاونی های برتر در سطح جزیره است.

ابراهیم عنانی مدیر عامل تعاونی صیادی در این نشست با اشاره به لزوم همکاری نهاد ها وارگان های خارگ با این تعاونی گفت : ما خواستار همکاری شهرداری خارگ در جهت پیشبرد اهداف این تعانی هستیم.

شهردار خارگ هم در این نشست با برشمردن اهمیت تعامل سازنده میان شهرداری و دیگر نهاد ها گفت : شهرداری خارگ همواره تعاملات بسیار خوب و سازنده ای را با ادارات خارگ به ویژه تعاونی صیادی داشته و رویکرد ما در این حوزه بر مبنای تعامل و درک متقابل میباشد.

شعیب بحرینی مدیریت شهری خارگ در ادامه با اشاره به وضعیت نا مطلوب محوطه اسکله صیادی گفت : با توجه به قرارگیری اسکله صیادی در مجاورت بازارچه ماهی فروشان و همچنین اسکله مسافر بری مروارید ، ساماندهی انبار های صیادان و همچنین رفع معارض و دیگر اقلام غیر ضروری که باعث آلودگی بصری و منظر شهری میگردد ضروری است.

شهردار خارگ در ادامه با تاکید بر اهمیت ساماندهی اسکه صیادی گفت : این شهرداری آمادگی دارد طی یک برنامه مشارکتی نسبت به جابجایی و احداث انبار صیادان و زیبا سازی محوطه صیادی اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.