از مساعی ارزشمند تلاشگران واحد نقلیه شهرداری تجلیل به عمل آمد

با حضور شهردار و عضو شورای شهر خارگ و همزمان با روز حمل و نقل و رانندگان صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی؛ شهردار و بهروز خواجه؛ عضو شورای شهر خارگ ، همزمان با فرارسیدن روز حمل و نقل و رانندگان ، با حضور در واحد نقلیه و جمع پرسنل این واحد ، از مساعی ایشان در پیشبرد اهداف سازمانی و تسهیل خدمت رسانی به شهروندان خارگ تجلیل به عمل آوردند.

شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ با تجلیل اذعان کرد :  به واقع رانندگان بازوان توانمند سازمان ها هستند که فارغ از محدودیت های زمانی و مکانی ، در راستای تحقق اهداف سازمانی تلاش می نمایند.در جهان امروز نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد. بدینوسیله بر خود واجب دانستیم تا ضمن عرض خداقوت بابت مساعی ارزشمند رانندگان خدوم مجموعه شهرداری ، با تبریک فرارسیدن روز حمل و نقل و رانندگان ، از مساعی ارزشمند ایشان تجلیل به عمل آوریم.

بهروز خواجه؛ عضو شورای اسلامی شهر خارگ نیز : فداکاری ، ایثار و تلاشهای شبانه روزی رانندگان متعهد و خدوم همواره ، از پایه های اصلی توسعه پایدار شهری است.رانندگان به واقع با توجه رسالت و نقش مهمی که دارند به عنوان بازوان درآمدی مجموعه نیز قلمداد می شوند که توامان به مقوله مهم صرفه جویی در هزینه ها نیز کمک شایانی می نمایند. لذا ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ و شبانه روزی ایشان به ویژه در نگهداشت وسایل نقلیه مجموعه شهرداری که با انگیزه کاری و همچنین توجه ویژه مجموعه شهرداری به رفاهیات این زحمتکشان ان شااله مضاعف خواهد گردید ، فرارسیدن روز حمل و نقل و رانندگان را خدمت این قشر خدوم تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.