شهردار خارگ: ارتقاء شاخص های خدمات شهری و مدیریت پسماند،از رویکردهای مهم شهرداری است

استقبال شهرداری خارگ از پیشنهادات و راهکارهای سازنده شهروندان در حوزه خدمات شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ با تبیین بخشی از برنامه ها و اقدامات شهرداری در حوزه خدمات شهر و مدیریت پسماند ، شهروندان را به ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده در این حوزه دعوت کرد.

شعیب بحرینی شهردار خارگ اذعان کرد : شهر به مثابه یک موجود زنده نیاز به حیات دارد و توجه به ابعاد گوناگون آن می بایستی سرلوحه فعالیت های شهرداری باشد. در حال حاضر پس از احصا مشکلات و نیازسنجی صورت گرفته مبتنی بر شرایط حاکم بر محیط شهری ، یکی از اولویت های اصلی شهرداری در این دوره در حوزه خدمات شهری ، رفع معضلات مربوط به پسماند است که همواره مورد توجه شهروندان گرامی است. به امید خدا در این مسیر با بهره گیری از ایده های نوین و کارشناسی شده در تلاش خواهیم بود تا به بهره وری لازم دست یابیم. باور ما بر این است که دستیابی به الگوی پایدار شهری محقق نخواهد شد مگر با کمک و هم افزایی شهروندان شریف جزیره که می بایستی در اشاعه فرهنگ‌ صحیح، خلاق و اثربخش پیشگام باشند.

مدیریت شهری خارگ با تاکید بر استقبال از طرح ها و پیشنهادات شهروندان در حوزه های گوناگون از جمله خدمات شهر و مقوله دفع پسماند شهری ، افزود : در حال حاضر با برنامه ریزی انجام شده اقداماتی در حوزه خدمات شهر در دستور کار شهرداری است که امید داریم تا با به ثمر نشستن آنها ، شاهد رضایتمندی همشهریان گرانقدرمان باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.