گسترش فرهنگ کتابخوانی از مهمترین برنامه ها و رویکردهای فرهنگی شهرداری و شورای شهر در دوره جدید خواهد بود

در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای شهر از کتابخانه های شهر خارگ مطرح شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ به اتفاق نایب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر و مدیر حراست شهرداری خارگ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی ، ضمن بازدید از کتابخانه های شهید مهدوی و مکتب فرهاد ، از متولیان و کتابداران این کتابخانه ها تقدیر به عمل آوردند.

در حاشیه این بازدید شعیب بحرینی؛ شهردار خارگ با اشاره به اهمیت کتابخانه و گسترش فرهنگ کتابخوانی اذعان کرد : کتابخانه های عمومی نماد و معرف هویت یک شهر هستند و گسترش فرهنگ کتابخوانی به واقع تقویت انگاره های درونی شهر و شهروندان است.با وجود سیتره فضای مجازی ، اما همچنان کتاب نقش سازنده ای را در زندگی مردم دارد ، چرا که حامل پیام هایی مبنی بر سبک درست زندگی و افزایش دانش درونی است که امیدواریم مورد توجه شهروندان گرامی قرار گیرد. بی تردید گسترش فرهنگ کتابخوانی یکی از اهدافی است که در طی این دوره از سوی مجموعه شهرداری و شورا به جد دنبال خواهد شد.

لطف اله علی پور نایب رئیس شورای شهر نیز افزود : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی کنیم. کتابداری از مشاغل شاخص در عرصه فرهنگی می باشد و حمایت و توجه به تلاش این قشر در گسترش فرهنگ از اهمیت والایی برخوردار است که با توجه به رویکرد فرهنگ محوری شورای شهر ، مورد توجه قرار دارد و به امید خدا در تلاش خواهیم بود تا برنامه های درخوری را در این راستا به انجام برسانیم.

سمیه گیوی؛ عضو شورای اسلامی شهر خارگ نیز : الفت با کتاب؛ این یار مهربان ، سبب ارتقای شخصیتی فرد می شود.زنده نگه داشتن ارزشها و هنجارهای اجتماعی و تبیین آن به مردم از مهمترین مسائلی است که در مقوله کتاب و کتابخوانی دنبال می شود ، ولیکن آحاد جامعه و مسئولین می بایست با رویکردی دغدغه مندانه ، توجه به این حوزه مهم را در برنامه کاری خود قرار دهند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.