پیام سرپرست شهرداری خارگ به مناسبت ۷مهر روز ایمنی و آتش نشانی

بسمه تعالی

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد.روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در میان سایر رویدادها از جمله غریق نجات، تصادفات و حوادث خانگی با سرعت عمل و دقت و با قبول صدمات جانی متعدد تلاش دارند تا به کالبد شهر و انسان‌ها جانی تازه بخشند.

بی شک خدمتگذاری خالصانه و صادقانه به بندگان خداوند سبحان، در سخت ترین شرایط کاری همراه با تحمل خطرات غیرمترقبه،جز با فداکاری،صبر و با هدف کسب رضایت حضرت حق میسر نمی باشدکه شما آتش نشانان و امدادرسانان به مردم در زمان وقوع حوادث به خوبی از عهده آن بر آمده اید که شایسته تقدیر و تشکر وافر می باشد.

اینجانب فرارسیدن هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی را به تمام ایثارگران این عرصه به ویژه آتش نشانان جزیره مقاوم خارگ خصوصا تلاشگران آتش نشانی شهرداری شهر خارگ تبریک عرض می‌نمایم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و پرسعادت باشند.

سیدمحمد حسن سعیدی

سرپرست شهرداری خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.