مراحل استقرار پزشکی قانونی و دفتر اسناد رسمی در خارگ در حال انجام است/عدالت گستری در جامعه با بهره گیری از تمام ظرفیت ها

در دیدار رئیس دادگستری بخش خارگ با اعضای شورای شهر مطرح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، صبح امروز اعضای شورای اسلامی شهر خارگ با حضور در دادگاه عمومی بخش خارگ در نشستی صمیمانه با رئیس دادگستری بخش خارگ دیدار و گفت و گو کردند.

در ابتدای این نشست که با محوریت تعامل و همگرایی جهت خدمت رسانی شایسته به مردم شریف خارگ برگزار شد یوسف وطن دوست رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با تقدیر از همکاری و همراهی رئیس و مجموعه دادگستری خارگ با نمایندگان مردم اذعان کرد : رویکرد دغدغه مندانه ریاست محترم دادگستری خارگ نسبت به مسائل شهری و شهروندان خارگ سبب گشته است تا در بسیاری از مسائل با ورود به موقع و مدبرانه ایشان شاهد اتفاقات مثبتی باشیم که از جمله می توان به دیدگاه ویژه جناب حاجب فرد به مسئله مهم درآمدهای شهرداری که به طور مستقیم سبب تسهیل خدمت به شهروندان شریف خارگ می شود اشاره نمود که در کمیسیون های ماده ۷۷ و ماده ۱۰۰ شاهد آن بوده و هستیم. همچنین به عنوان یک دغدغه و مطالبه از سوی شهروندان امید داریم تا با ورود ایشان و دیگر مسئولین در موضوع تسهیل صدور کارت های تردد ، شاهد اجرای بیش از پیش حقوق شهروندی و رفع این دغدغه مهم همشهریانمان باشیم.همچنین خوشبختانه با رویکرد ویژه ریاست محترم دادگستری شاهد اتفاقات خوب و قابل توجه ای در بحث اشتغال جوانان بومی بوده ایم که امیدواریم با حفظ این رویه شاهد ساماندهی بیش از پیش و برطرف شدن این معضل و مطالبه بحق جوانان شهر باشیم.

در ادامه این نشست هدی موری بازفتی دبیر و عضو شورای شهر نیز بر همگرایی و هم افزایی شورای شهر خارگ و دادگستری بخش خارگ تاکید کرد و اذعان داشت : تردیدی نیست خدمت رسانی به شهروندان ممکن نخواهد بود مگر با همراهی همه دستگاه ها و بهره مندی از تمام ظرفیت ها. با این رویکرد و دغدغه مجموعه شورای شهر در تمام بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد. این باور در جامعه که دادگستری خارگ با پاسداری از قانون اساسی، پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی است و در جهت تحقق بخشیدن به عدالت تلاش می کند ، سبب امنیت روانی و آسایش شهروندان خارگ گشته است که این رویکرد قابل تقدیر و تحسین است.

بهروز خواجه عضو شورای اسلامی شهر خارگ نیز با بیان اینکه همکاری و پشتیبانی دادگستری جزیره خارگ در حوزه های مختلف خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در مقوله حفاظت از آسایش و امنیت شهروندان شایسته تقدیر است ، اذعان داشت : ورود به موقع ریاست محترم دادگستری بخش خارگ در ساماندهی اصناف در زمان همه گیری کرونا از جمله اقدامات مثبتی بود که نمود ویژه ای در کنترل این ویروس داشت. خوشبختانه ضمن اینکه طی سالهای اخیر تدابیر و تمهیدات به کار گرفته شده توسط آن دستگاه محترم سبب کاهش جرم و بزهکاری در جزیره شده است ، شاهد ورود رئیس و مجموعه دادگستری در مسائل و مطالبات شهروندان و رفع آسیب های اجتماعی به ویژه موضوع اشتغال نیز بوده ایم که این دغدغه مندی قابل تقدیر است.

سمیه گیوی دیگر عضور شورای شهر نیز با اشاره به اهمیت تلاش همه جانبه برای تحقق حداکثری حقوق شهروندی در جامعه و رضایتمندی شهروندان افزود : دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و موجبات ایجاد آرامش و آسایش در جامعه را فراهم می سازد. یقیناً کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که رئیس و کارکنان محترم دادگستری در خارگ جهت تحقق هرچه شایسته تر آن تلاش می کنند که این رویکرد حائز اهمیت و ارزش است. امیدواریم تا با تلاش آن مجموعه محترم در آینده شاهد استقرار دفتر خدمات قضایی در خارگ باشیم.

در پایان رضا حاجب فرد نیز تعامل و هم افزایی را لازمه عدالت گستری در جامعه خواند و با تقدیر از دیدگاه شورای اسلامی شهر خارگ بیان کرد : نمایندگان مردم در شورای شهر به واقع وکلای مورد اعتماد ایشان هستند و حضور سه عضو از شورای شهر دوره پنجم در این دوره نیز نشانگر رضایت نسبی و قابل توجه شهروندان از ایشان دارد که امیداوریم با وفاق و همدلی و همراهی ایشان در حل مسائل و مشکلات شهروندان ، شاهد آینده ای روشن برای جزیره خارگ باشیم. بنده شخصا تعصب خاصی نسبت به جزیره و حل مسائل آن دارم و همواره تلاش خود را برای برقراری عدالت در کلیه خدمات به کار گرفته ام. همچنین اخیرا نیز پیگیری های مستمری در حال انجام است تا به امید خدا با استقرار پزشکی قانونی و دفتر اسناد رسمی در جزیره شاهد برطرف شدن مشکلات شهروندان در این دو مقوله مهم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.