خرید و جانمایی مخازن زباله منقش و رنگی توسط شهرداری خارگ

شهردار خارگ خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ از خرید مخازن جدید جمع آوری زباله و اجرای طرح های به روز نقاشی و ایجاد جلوه ی بصری و جانمایی آنها در شهر خبر داد.

شهردار خارگ با اعلام این خبر عنوان کرد : با توجه به فرسوده شدن برخی از مخازن جمع آوری زباله های سطح شهر و نیاز مجموعه ، به تعداد مورد نیاز سطل های زباله خریداری شده و پس از اجرای نقاشی های به روز و ایجاد جلوه ی بصری درخور در سطح شهر جانمایی شدند و در نظر داریم در آینده تعداد این مخازن را بر اساس نیاز افزایش دهیم . اجرای این طرح ضمن اینکه به شکل هدفمند ، مسئله ارتقا و اعتلای مبلمان شهری جزیره زیبای خارگ را دنبال کرده اس ، در راستای اجرای قانون مدیریت پسماند و به منظور بهینه سازی برای جمع آوری زباله بصورت مکانیزه در خارگ در دستور کار قرار گرفته است.

مدیریت شهری خارگ ادامه داد : سطل‌های زباله به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی و شیرابه زباله به مرور زمان مستهلک می‌شوند و نیاز به بازسازی دارند ، از این رو به صورت ادواری از سوی پرسنل پرتلاش خدمات شهر و تاسیسات مورد تعمیر و بهسازی قرار می گیرند اما به طور قطع نگهداشت آنها و ارائه خدمات شایسته خدمات شهر به شهروندان نیازمند مشارکت شهروندان برای حفظ محیط زیست و سلامت جامعه شهری و شهرنشینی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.