یوسف وطن دوست

پیام رئیس شورای شهر خارگ در گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

یوسف وطن دوست؛ رئیس شورای شهر خارگ طی صدور پیامی، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.  متن پیام ایشان به این شرح می باشد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند. آنچه ما امروز داریم از خون پاک شهیدان است و باید قدردان شهداء باشیم.

این دوران یقینا برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان از آن یاد خواهد شد و در حافظه ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر به ویژه شهدای والامقام جزیره مقاوم خارگ و همچنین رزمندگان ، آزادگان و ایثارگران، بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف نسیم شهر به ویژه ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمائیم.

یوسف وطن دوست

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.