پیام شهردار خارگ در گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم و هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان پیامی صادر کرد .

متن پیام ایشان بدین شرح است :

بسمه تعالی

دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

هم‌ زمانی آغازین روز های محرم با بزرگداشت هفته دولت یادآور همین نکته است . آنانی که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند که تا به امروز در گذار وزیدن نسیم تدبیر، با امید، صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد. دلاوران رشید میدان‌های نبرد کربلای ایران، اطاعت پذیری از ولایت، جهاد، فداکاری و ایثار را از مکتب عاشورای حسینی به نیکی آموختند و با تأسی به آن شخصیت جاودانه بشریت، نام خود را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند.

اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، یاد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های دلتمردان شهید این آب و خاک را گرامی داشته و با درود بر روح عرشی معمار کبیر انقلاب و آرزو طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری، توفیق خدمت برای همه خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.