تجلیل فرمانده و رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی از تلاش های شهردار و مجموعه مدیریت شهری خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، همزمان با فرارسیدن روز شهرداری ها ، فرمانده ، ریاست عقیدتی سیاسی، معاون هماهنگ کننده و جمعی از مسئولین پدافند هوایی خارگ با حضور در ساختمان شهرداری با شهردار خارگ دیدار کرده و ضمن عرض تبریک روز شهرداری ها ، تلاش و ممارست ایشان و مجموعه مدیریت شهری را در خدمت رسانی به شهروندان خداقوت گفتند.

در این نشست عبدالحمید صفایی شهردار خارگ ضمن تقدیر و تشکر از حضور همیشه سبز پدافندیان در عرصه های کشوری خصوصا در جزیره خارگ بیان داشت: شهرداری جزیره خارگ افتخار این را دارد که با بهره گیری از مدیریت دانش محور و کارکنان کارآمد و با تلاش شبانه روزی و مثال زدنی بستری را فراهم آورده که مردم جزیره در آرامش و آسایش زندگی کنند و برای خدمت به مردم و حل مشکلات شهروندان در تمامی ساعات شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشیم.

جناب سرهنگ کمالی زاده ؛ فرماندهی پدافند هوایی نیز ضمن تبریک و تقدیر از تلاش های بی بدیل مجموعه شهرداری در راه تعامل در امر خدمت رسانی شایسته به شهروندان ، زحمات خادمان مردم در شهرداری را ارج نهاد.

حجت الاسلام و المسلمین فریدونی ؛ ریاست عقیدتی سیاسی پدافندهوایی خارگ نیز با اشاره نقش بی بدیل شهرداری ها در توسعه کشور و گسترش عرصه های مدنی اظهار داشت: شهرداران از خادمان واقعی مردم می باشند که آسایش و آرامش شهروندان نتیجه زحمات و خدمات شبانه روزی این مجموعه خدوم می باشد. این روز ، فرصتی مغتنم برای پاسداشت خدمات کسانی که بدون منت و با تمام توان و تلاش به فکر مرتفع نمودن کمبودها و ارتقاء سطح رفاه و آسایش مردم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.