شهردار جزیره خارگ: المپیک فرهنگی و ورزشی دهه فجر در جزیره خارگ برگزار می‌شود

احمد بارگاهی صبح جمعه درنشست کمیسیون فرهنگی شهرداری خارگ شهادت تعدادی از آتشنشانان ایثارگر و فداکار در حادثه حزن برانگیز پلاسکو را به ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت گفت و اظهار داشت: یاد حماسه‌سازان ایثارگر و مجاهد پلاسکو برای همیشه جاوید خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص جزئیات برنامه‌های اجرایی فرهنگی و ورزشی شهرداری خارگ در ایام الله دهه مبارک فجر تصریح کرد: برای اولین بار در کشور المپیک فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از پیش در کارگروه‌های فرهنگی و ورزشی و بهره‌گیری از توان علمی بومیان خارگ شهرداری خارگ مسابقات فوتبال، مچ انداختن، پاور لیفتینگ و پرس، مسابقات قوی‌ترین مردان خارگ در جزیره خارگ برگزار خواهد کرد.

بارگاهی اظهار داشت: مدیریت ارشد شهری خارگ با شناخت کامل از فضای فرهنگی و ورزشی جزیره خارگ در ایام الله دهه فجر قصد ایجاد انگیزه و محیا کردن محیطی شاداب و با انرژی برای اهالی شریف خارگ خواهد.

شهردار خارگ گفت: برنامه‌های وزین فرهنگی متنوعی شهرداری خارگ در ایام در نظر گرفته است، نقاشی دیواری، خاطره گویی انقلاب و جشن بزرگ انقلاب که با حضور صداو سیما استان بوشهر در جزیره خارگ برگزار خواهد شد.

بارگاهی تصریح کرد: انتظار می‌رود همانند سال‌های گذشته مردم متدین و انقلابی جزیره خارگ در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی حضور فعال داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.