برگزاری کارگاه سلامت روان ویژه کارکنان خدماتی شهرداری خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : در مورخ ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۷ ، کارگاه سلامت روان ویژه کارکنان خدماتی شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری خارگ برگزار شد .

این کارگاه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ، اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و خدمات درمانی خارگ در راستای برنامه‌های توان‌افزایی و مهارت‌آموزی با موضوع «تکنیک‌های ارتقاء سلامت روان» به منظور پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی و افزایش توانمندی‌ها در زندگی  با حضور سرکار خانم سلیمانی (روان شناس) برگزار گردید.

امیری مسئول مرکز بهداشت و درمان خارگ با ابراز رضایت از استقبال مدارس و ادارات منطقه از برگزاری کارگاه های سلامت روان افزود : سلامت جسم در کنار سلامت روان ، جامعه ایی سالم را برای کشور به ارمغان می آورد و مارا بر آن می دارد تا با هدف گذاری و برنامه ریزی ، این کارگاه ها را در مقوله های دیگر نیز پیاده سازی نماییم .

شهردار خارگ در سخنانی با خرسندی از برگزاری کارگاه های آموزشی در ادارت و پرداختن به موضوعاتی مهمی چون سلامت و بهداشت روان از دیگر متولیان برگزاری این نشست قدردانی کرد .

وی افزود : ماحصل آموزش در ادارت می تواند بسیار مهم و تاثیر گذار باشد و با ارتقا سطح علمی و تجربی بواسطه ی حضور در چنین کارگاه هایی کارکنان را به الگویی برای دیگر افراد جامعه تبدیل نماید .

مدیریت شهری خارگ ابراز امیدواری کرد با مشارکت و هم افزایی دیگر ادارات و تشکیل کارگروه های تخصصی ، بیشتر به مقوله آموزش در ادارت توجه شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.