پیام گرامیداشت رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت ٢٢ اسفند روز بزرگداشت شهدا

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، لطف اله علی پور ؛ رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.

در پیام لطف اله علی پور آمده است:

گفتن از شهدا، گفتن از آنانی است که ایثار را در بالاترین مرتبه‌‌اش معنا بخشیده‌اند و جوانمردی و رشادت را بر تارک این مرز و بوم حک کرده‌اند. زنان و مردان خدایی و بی‌‌‌ادعایی که عاشقانه در راه حفظ خاک ایران اسلامی و آرمان‌‌‌ها و ارزش‌‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا آزادی و آرامش امروز ایرانیان رقم بخورد.

بی‌‌شک روز شهید و گرامیداشت مقام شهدا یک روز نیست، زیرا یاد و خاطره پلاک‌‌های بر جای مانده، سرهای از تن جدا و بدن‌های قطعه قطعه شده آنانی که فریاد عزتمندی و غیرتمندی‌‌‌شان تا همیشه تاریخ در گوش زمان پیچیده و در گذر ایام رنگ نمی‌بازد.

اینجانب این روز را که به نام مقدس شهدا نامگذاری شده است به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران سرافراز ایران اسلامی به خصوص خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران  جزیره خارگ تبریک عرض می‌نمایم و مقام والای شهیدان را گرامی می‌دارم.

امید است در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و شناخت و کسب معرفت از شهیدان گام برداریم و همواره پیرو آرمان و راه این بزرگواران باشیم.

لطف اله علی پور

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.