بازدید رئیس شورای اسلامی شهر خارگ از بازارچه مشاغل خانگی و صنایع دستی خارگ / گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ , رئیس و اعضای شورای شهر خارگ از بازارچه مشاغل خانگی و نمایشگاه دست‌آفرین‌های مشاغل خانگی بازدید کردند.

در این بازدید که عصر روز ۱۹ بهمن ماه صورت گرفت، اعضای شورا، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بازارچه مشاغل خانگی، با اهداف و برنامه‌های این مرکز آشنا شدند.

در این بازدید لطف اله علی پور ؛ رئیس شورای شهر خارگ  ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط دست‌اندرکاران شکل‌گیری این مرکز گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر، خدمتگزار مردم هستیم و هر چه به نفع مردم باشد تمام قد از آن حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد :

نقش ‌ و تلاش زنان در پویای جامعه و پیشرفت اقتصادی خانوارها بسیار پررنگ و قابل توجه است.هنر در میان بانوان ایرانی از گذشته تا به امروز حفظ شده و زنان ایرانی می توانند با استفاده از هنرهای دستی بعنوان یک واحد اقتصادی مستقل فعالیت کنند.چند وقتی است که با همت بانوان جزیره خارگ بازارچه هفتگی صنایع دستی و غذایی برگزار گردیده که این حرکت ارزشمند مورد توجه شورای شهر است.این بازارچه که هر هفته در جزیره برپا می شود باعث جریان شورو نشاط و علاقمند کردن جوانان به احیای هنرهای بومی و ایرانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.