شهردار و اعضای شورای شهر خواستار ورود جدی تامین اجتماعی به معضل درمان در جزیره خارگ/درمانگاه تامین اجتماعی ، اورژانس و خرید خدمت؛ مطالبات مردم خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، روز گذشته و با حضور مدیرکل تامین اجتماعی در جزیره خارگ ، نشستی با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیر کل و معاون تامین اجتماعی استان بوشهر و رئیس اداره تامین اجتماعی خارگ در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شهردار و اعضای شورای شهر در این نشست ضمن بیان مطالبات بحق شهروندان خارگ در امور مربوط به تامین اجتماعی و خدمات آن ، خواستار ورود و پیگیری جدی تامین اجتماعی در رفع مشکلات این حوزه در جزیره شدند.

مشکلات ناشی از عدم استقرار درمانگاه تامین اجتماعی در خارگ ، عدم بهره مندی از شرایط حمل و نقل بیمار اعم از اورژانس هوایی و دریایی ، تجهیز بیمارستان خارگ و موضوع مهم خرید خدمت از بیمارستان نفت از سوی تامین اجتماعی از جمله مباحثی بود که مورد طرح و بررسی قرار گرفت.

در پایان ضمن اینکه اعضای شورای شهر خواستار انعکاس موارد و موضوعات به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شدند ، ابراز امیدواری کردند تا با حضور ایشان در جزیره و دیدار با وی ، ضمن طرح تخصصی مباحث شاهد حل آنها به شکل ریشه ای در خارگ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.