پیام تسلیت شهردار جزیره خارگ به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ در گرامیداشت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیامی را صادر نمود که متن پیام ایشان بدین شرح می باشد :

بسمه تعالی

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

قیام عاشورا نماد بیداری و رهایی از دنیاگرایی است .

قیام حضرت امام حسین(ع) در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد بود که به ما درس ایمان، آزادگی و ایثار می آموزد.

قیام عاشورا چنان در عمق دل‌ها اثر بخش بوده است که همه ساله دهه محرم و به ویژه روز عاشورا، اوج عشق و اخلاص نسبت به معلم حریت و اسوه جهاد و شهادت حسین بن علی (ع) است و در این میان جوانان حضوری چشمگیر داشته و بیشترین تاثیر را می‌پذیرند و امسال نیز علی رغم اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسمات عزاداری با آن شور همیشگی برگزار نگردید اما چیزی از عشق آحاد مسلمانان خصوصا مردم ایران به سید و سالار شهدا کم نکرد.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و سالروز شهادت حضرت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان، محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مردم متدین و ولایتمدار استان بوشهر به ویژه جزیره خارگ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امید آنکه همگان رهرو راستین سید و سالار شهیدان باشیم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.